După cum aflăm de pe o pagină a unei rețele de socializare, ”în data de 14 iunie 2024 , in cadrul celei de-a 19-a ceremonii de premiere a mărcii de aur, cunoscută și sub numele de <<Oscarul de afaceri al Georgiei>>, Croco Biscuiți Onești a fost desemnat << Brand De Aur>>” . Fiind mult preferate în Georgia produsele mărcii românești de biscuiți Croco, au devenit o gustare populară în rândul clienților georgieni. Brandul românesc a fost importat și distribuit în Georgia de către compania locală de distribuție 3G – Georgian Global Group din 2014 și referitor la acest succes obținut, Giorgi Iosava – fondatorul și directorul companiei georgiene, a menționat:” Succesul Croco depinde în primul rând de calitatea produselor sale. Când clienții aleg produsul pentru prima dată, intervin doi factori – atractivitatea vizuală și prețul. Calitatea este factorul decisiv după aceea. Dacă clienții cumpără produsul în mod repetat, înseamnă că le place gustul și calitatea. Calitatea creează o cerere stabilă și este esențială pentru succes. Combinația tuturor factorilor – atractivitatea vizuală, prețul, calitatea, activitatea de marketing, gradul de conștientizare și stabilitatea prezentării în toate unitățile comerciale – determină succesul.”
Giorgi Iosava a mai menționat: ”Croco, un brand care există de peste 10 ani în Georgia, are mai multe avantaje. Se mândrește cu un design și un nume unic și memorabil, cu produse de înaltă calitate, o mare varietate de produse și o prezență stabilă pe piață. Croco oferă și prețuri moderate care nu sunt afectate de fluctuațiile cursului de schimb lari. Acest lucru a permis brandului să mențină loialitatea clienților săi. Succesul Croco este, de asemenea, atribuit muncii fără probleme a echipei sale. Brandul are o prezență în toate centrele comerciale din Georgia, atât online, cât și offline, ceea ce este de neconceput fără munca eficientă a angajaților săi. Menționez că S.C. CROCO S.R.L., firmă producătoare situată în orașul Onești, România, este un brand global care își distribuie produsele în 80 de țări din întreaga lume”.
În postarea de pe pagina rețelei de socializare unde am găsit această minunată veste pentru municipiul Onești se mai evidențiază un lucru: ”Mulțumim partenerului nostru din Georgia și intregii sale echipe , care prin multă muncă a făcut posibil ca un Brand 100 la sută Românesc să ajungă << Brand de Aur>> în Georgia”.