Comunicat RAJA pentru oneșteni

Comunicat  RAJA pentru oneșteni

 

 RAJA asigură comunității municipiului Onești servicii esențiale, de aceea, în condițiile evoluției epidemiei provocate de virusul SARS-CoV-2, ne-am mobilizat pentru a face față tuturor provocărilor întâmpinate pe parcursul acestei perioade fără precedent.

 În ciuda distanțării sociale și a tuturor măsurilor impuse pentru protejarea  sănătății angajaților, dar și a abonaților noștri, la nivelul RAJA toate activitățile se desfășoară în regim de foc continuu. Pentru a asigura o apă potabilă sigură și de calitate tuturor consumatorilor, dar și un serviciu  eficient de canalizare/epurare a apelor uzate menajere, echipele noastre sunt în permanență prezente pe teren, în vederea realizării intervențiilor curente asupra sistemelor de alimentare cu apă și de canalizare la nivelul municipiului.

 Zeci de angajati ai Centrului Zonal Onesti au ca misiune principală asigurarea producției, distribuției, calității apei și epurării acesteia, îndeplinind sarcinile specifice prin muncă în condiții de izolare, pentru a preveni disfuncționalități majore ce pot perturba funcționarea serviciului esențial.

 Având in vedere cele expuse anterior suntem conștienți de faptul că ne confruntăm cu o stare critică și  pentru a depăși această perioadă fără precedent, este nevoie de o mobilizare colectivă. Ne adresăm tuturor categoriilor de utilizatori, făcând apel la susținerea dumneavoastră, prin achitarea facturilor la zi. Astfel, ne ajutați să menținem buna gestionare a riscurilor asociate virusului COVID 19, manifestându-vă in această manieră susținerea față de comunitate.

 În lupta cu coronavirusul, RAJA îi asigură pe consumatorii săi că apa de la robinet se poate consuma cu încredere, fiind chiar un aliat de nădejde în lupta împotriva pandemiei.

 Reamintim tuturor utilizatorilor că apa are un rol deosebit de important în  prevenirea răspândirii Coronavirusului. Este nevoie de doar 30 de secunde pentru spălarea mâinilor cu apă și săpun ca să ținem la distanță virușii.

 

Purtător de cuvânt,

 

Adjunct Șef Centru Zonal,

Cristiana Călin-Ghioc

 RAJA S.A. Constanța

Centrul Zonal Onești

Menționăm că în aceste zile RAJA gestionează  relația cu abonații săi în sistem on-line și telefonic. Transmiterea indexului, primirea, vizualizarea și achitarea facturii, comunicarea sesizărilor, solicitarea diferitelor informații, încheierea sau modificarea contractelor, eliberarea avizelor sau alte probleme specifice pot fi rezolvate accesând contul de client on-line, pe adresele de e-mail sau la numerele de telefon puse la dispoziție pe site-ul societății www.rajac.ro, la nr. de call center 0241.924, prin intermediul formularului de contact online sau pe adresa de Facebook.

Distribuie articolul!